neděle 1. května 2016

WHAT MADE ME HAPPY IN APRIL / H

  Když se ohlédnu zpátky na duben, vidím velkou šmouhu, ve které splývá vše, co jsem dělal. Duben byl rychlý, krátký a nikterak zajímavý. Přesto se pár věcí, které mi udělaly radost, najdou.


  První velikánskou radostí byla Anglie. Pršelo, foukalo, padaly kroupy, ale já jsem si to i tak strašně užil. Po návratu do Plzně a zpátky do reality se na mě sesypala škola, měl jsem toho hodně a to počasí! Sníh, déšť a slunce nikde. Dva víkendy jsem strávil na brigádě a najednou je květen. Potkal jsem hodně nových přátel. Včera za námi přijel známý, teď už kamarád, z instagramu, kterého jsme viděli poprvé a byl to strašně super den! Radost mi také udělal například tenhle hrneček z bazaru, nové sekáčové i nesekáčové úlovky a tahle knížka (žádná vysoká literatura, ale už jsem ji četl třikrát). Jak jsem napsal na začátku, duben byl podivný. Při psaní mi ale došlo, že ať je cokoliv podivné jak chce, když se radujete z maličkostí, je to vlastně hrozně super. Takže se radujte z hrnečků, z nových lidí, z kaktusů, z čehokoliv. Hlavně se radujte. A vzhůru do května, bude super!




tričko secondhand, džíny a brýle H&M, boty New Balance, bandana Primark

Žádné komentáře:

Okomentovat