čtvrtek 21. dubna 2016

NOT SURE

  Poslední tři týdny nevím co chci. Dlouho přemýšlím, co jsem udělala špatně, jestli tohle nebo tamto bylo správné. Největší dilema mám teď ohledně výběru střední školy. Jsem sice na osmiletém gymnáziu, takže nezažívám stres jako ostatní deváťáci, přesto jsem přijímací zkoušky chtěla alespoň zkusit. Teď když mám po nich, nemůžu se rozhodnout, jestli na tu školu vůbec chci. Bojím se, že se rozhodnu špatně. Že když odejdu, bude mi stávající škola chybět, a že když zůstanu budu toho litovat.
  V pátek jsem tedy psala přijímačky. Nebyla jsem vůbec nervózní. Nepřipravovala jsem se nijak intenzivně - jednou týdně přípravné kurzy, jednou týdně zkušební test z matematiky. Pod záminkou 'abych neměla nervy' jsem do sebe naládovala celou bonboniéru Toffifee. Ve skutečnosti na mě tréma padla až pět minut před začátkem testu. Když nám test rozdali, horlivě jsem se vrhla do díla. První příklad? Špatně přepsaný do záznamového archu. Druhý příklad? Nemám. Pak už mi svitlo v hlavě a začala jsem bez problémů počítat. Když chybělo posledních pět minut, vrhla jsem se na poslední úkol - graf. Bohužel jsem ho nestihla. Test jsem neochotně odevzdávala se špatným pocitem. Uklidnili mě až kamarádi, kteří na tom byli podobně jako já. 



 H - kalhoty a bunda Topman, košile Loom z Urban Outfitters, boty Adidas Court Vantage, hodinky Komono

D - kalhoty H&M, bunda Orsay, boty Adidas ZX Flux

Žádné komentáře:

Okomentovat